Nadruki na odzieży roboczej i reklamowej

Nadruki na odzieży, t-shirty, koszulki polo, bluzy, kurtki to jedna z najbardziej popularnych form budowania wizerunku, darmowej reklamy i tworzenia profesjonalnej marki. Nikt nie ma wątpliwości, jak pozytywnie wizerunkowo działają pracownicy firmy w jednakowych uniformach, kurtkach, czy koszulkach. Firma taka zawsze odbierana jest za bardziej profesjonalną, lepiej zorganizowaną, zapadającą w pamięci klientów. Bez wątpliwości jest to niewielka inwestycja procentująca przez długi okres, przy niewielkich nakładach finansowych. 

Jak oznakować firmowe stroje?

Na odzieży firmowej umieszczamy najczęściej logo firmy, lub „opis działalności” typu: BRUKARSTWO Adam Biela, Remonty i wykończenia Złoty Majzel, po którym możemy zostać zidentyfikowani, odnalezieni w wyszukiwarkach internetowych.

Wiele kwestii typu:

  • jak duże logo umieścić jest kwestią indywidualnych preferencji, część firm chce, aby zadrukowana powierzchnia była jak największa, ale równie często spotykamy się z oczekiwaniami aby logo było niewielkie zauważalne jedynie z bliska.
  • w jakim miejscu umieścić logo? Przód koszulki, tylko na piersi czy logo także na plecach? Również jest kwestia indywidualną, którą rozpatrujemy w zależności dla jakiej branży wykonujemy odzież. Jeśli klient przychodzi do siedziby Twojej firmy i spotyka się z pracownikiem siedzącym za biurkiem to z całą pewnością wystarczy małe logo na piersi, jednak jeśli działasz w branży remontowo budowlanej, a Twoi pracownicy często przez klientów widywani są zarówno z przodu jak i z tyłu podczas wykonywania konkretnych prac, wtedy doradzamy oznakować zarówno przód jak i tył odzieży firmowej. 

Na co zwrócić uwagę przy wyborze metody znakowania?

Znakowanie odzieży roboczej należy bardzo wyraźnie oddzielić od odzieży reklamowej. Dlaczego? Odzież robocza powinna cechować się wysoką jakością która przekłada się na trwałość. Odzież robocza wykorzystywana jest wiele razy najczęściej z dużą intensywnością. W tym przypadku cena jest oczywiście ważnym elementem jednak nie kluczowym, kluczowe jest aby zakupiony produkt bronił się trwałością.

Odzież reklamowa to produkt wykorzystywany najczęściej jednorazowo podczas eventu, w takim przypadku cena jest bardzo ważna, sama trwałość schodzi na dalszy plan.

Wybierając metodę znakowania odzieży zaczniemy od określenia do czego ma służyć, bardzo często atrakcyjną cenę można uzyskać poprzez zwiększenie ilości zamawianych sztuk, zdecydowanie lepiej zamówić jeden raz 10 t-shirtów z logo firmy niż 5 razy po 2 sztuki. Dlaczego? Cena produktu to kilka składowych, pierwszy z nich to czas przygotowania samego procesu znakowania, w tym miejscu nie ma znaczenia czy przygotowujemy do druku jedno logo czy kilka sztuk. Kolejny to materiał, jeśli chcemy wydrukować 1 sztukę logo w wymiarze 10cm x 10 cm to duża część materiału zostanie niezadrukowana a to „strata” za którą często i tak płaci zamawiający, dlatego dodatkowe kilka sztuk logotypu pozwoli wykorzystać materiał w 100%.

Warto wiedzieć, że Twoje logo powinno być przygotowane profesjonalnie, w odpowiedniej rozdzielczości, wtedy jakość wydruku będzie najlepsza. Bardzo często prosty napis czy numer telefonu przygotuje firma zajmująca się znakowaniem, jednak stworzenie profesjonalnego logo, tak aby nadawało się do wydruku to czas pracy grafika i jest to dodatkowa opcja która warto wcześniej ustalić.

Wielkość znakowanie powierzchni to już kwestia indywidualna kwestia, często podawana jest maksymalna powierzchnia zadruku w danej cenie, maksymalna nie zawsze oznacza najlepsza. Czasem niewielkie logo będzie wyglądało bardziej elegancko niż wielki logotyp na całym przodzie koszulki. 

Miejsca znakowania zależy również od indywidualnych preferencji, przód, tył, rękaw, kaptur istnieją metody w których każde z tych miejsc jest możliwe do oznakowania. Nie da się oznakować w sposób trwały miejsc z przeszyciami i to najczęściej jedyne ograniczenie w wyborze miejsca. 

trwałość!

Wybierając metodę znakowania dla odzieży roboczej trwałość to podstawa.

Niemal każdy nowy produkt wygląda ładnie jednak wielokrotność prania sprawia, że kolor staje się mniej żywy, ostry a wygląd coraz mniej atrakcyjny. Dlatego warto wybierać te metody które zagwarantują wysoką trwałość w długim okresie czasu.

Niezmiennie popularna choć wymagająca większych nakładów pracy jest folia flex. Jej trwałość określa się często jako trwałość samej koszulki, co oznacza, że po kilkudziesięciu praniach wygląd może zmienić koszulka a nie sam nadruk. Folia flex jest wgrzewana w materiał, łącząc się z nim na stałe jej kolor nigdy się nie zmieni.

Czy posiada zatem wady? Owszem, jej podstawową wadą jest brak przejść tonalnych, oraz trudność odwzorowania bardzo drobnych elementów. W takim wypadku można skorzystać z opcji zadruku na folii, jednak bardzo ważne jest aby zadruk wykonać na profesjonalnej drukarce, zapewniającej odwzorowanie kolorów, wysoką jakość bardzo drobnych elementów i dużą trwałość tuszu. Dla wielu klientów bardzo duże znaczenia ma aby użyte tusze były ekologiczne, posiadające odpowiednie certyfikaty. 

 
  • Clear
  • Clear
39,00 
  • Clear
39,00 
  • Clear
39,00 
  • Clear

Koszulki pojedyncze i dla par

Koszulka na walentynki Serce

39,00 
  • Clear
  • Clear

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *